humm

god dag fru höstdepretion, så vi möts i höst igen!

japp det är nog inte bättre än så tyvärr. men vad skall man göra?
är väl bara att ta nya tag, men vart börjar man
har min lilla prioriteringslista
-jag
-hemma
-skolan

hur,om och när är däremot en annan historia men det måste tas tags i nu. annars blir det väl värre längre fram kanske. och så skall det icke bli.
kan kanske bero på att dagen började mindre bra, somnade om efter att klockan ringde,missade bussen jag skulle med, varför det nu ska gå tre bussar samtidigt till uni vet jag inte riktigt, men någon vettig människa tyckte väl att det var bra, så jag fick vackert vänta i kylan tills nästa buss gick.

är sugen på att fixa iordning naglarna, lite avis på patricia och erika;) tyvärr funkar det ju inte när jag jobbar, en lösnagel i skagen har ju ingen blivit lycklig av ;p

men men imorgon är det nya tag, allt kan ju inte gå åt skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0