jag är bra

har ändå varit ganska duktig idag. varit på uni idag och haft lektion med den gröna ugglan. herre gud att någon kan babbla så fort!!!fast han är ganska bra ändå!när vi kom tillbaka till stan knallade jag iväg till haga för att boka klipptid, då min frisör fått för sig att flytta (!) men men det blir nog bra så på måndag kan jag nog se ordentligt igen ;)
gick en liten sväng på stan, skulle prova ett par stövlar.fast dom var ite fina på hittade däremot ett par på skopunkten. attans måste ju spara till sängen ju. men dom var ju så finnnnnna!!! attans attans attans!!!


idag åkte vintertäckena i också, nya kuddar nya täcken. ska bli skönt, behöver vi (läs: jag) inte frysa. jocke sover ju fortfarande utan täcke. men då kan ju jag ta hans så jag kan inte klaga ;)
har brännt ut min stackars skrivare med tror jag. skulle printa ut rapporterna som vi ska ha seminarie på nästa vecka. ajajaj va mycket papper det kom, men av någon anledning ville den inte skriva ut sista sida. konstig skrivare. så nu blir det läsa av :/
måste köpa nya patroner nu för som är slut, för tydligen blir det ett nytt seminarie när vi kommer hem från kalmar. har ju ändå fem timmar att fördriva på tåget ;p

idag fyller mina så gullungar meshi och shem 10 år också, älskar er sötnosar. saknar er så mycket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0