kväll

det blev ingen franska idag,behövde lite tid för mig själv. har plockat lite, kanske inte så mycket som jag velat men det är ändå lite. så det får jag vara nöjd med.
imorgon ska det tydligen snöa, jag vet inte jag. tycker om snö men bara om den stannar kvar!
ska nog unna mig lite shopping imorgon, skulle köpa ett par skor om jag klarade tentan, tyvärr passade dom inte men jag tror att jag har hittat ett par andra hoppas,hoppas,hoppas!!
på söndag åker jag hem till mamma och pappa. har inte varit hemmahemma sen i sommras.känner ändå att jag behöver komma hem en sväng. blir nog en sväng till mormor på sjukhuset också. vi får se.
var väldigt sugen på att kolla på satc ikväll, finns ingen bättre peppfilm än den. vi får se kvällen är inte slut än..

varför luktar det ciggarettrök och matos på vår toalett?? gott luktar det ju inte iaf, bajs bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0