morgontrött

jag hatar verkligen att vakna på morgonen, dels för att jag sover så länge nu för tiden. men också för att det är på morgonen som jag fortfarande känner mig förkyld med ont i halsen och täppt näsa. och jag verkligen hatar det!! vill vakna tidigt, gå ut och gå och bli pigg, men icke.

idag är det onsdag och sista dagen som jag jobbar denna veckan, imorgon blir det uni en sväng och franska och sen, sen när jocke kommer hem från jobbet så drar vi bort bort till stugan. och jag längtar så, vill bara åka dit och må bra, slappa och mysa hihi jag vill nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Haha, förlåt... visste inte att du var så petig :D:D

2009-10-07 @ 23:28:25
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0