nattdravel

jaja
det är sovdax för länge sen jag vet!! men jag kan verkligen inte sova, är inte det minsta trött.
ska ju för guds skull upp till skolan imorgon, vad är det för fel på mig???
låg tom och kollade på film förut för att varva ner och ta det lugnt sex and the city, ja jag vet, igen!!
men är det någon film som jag aldrig tröttnar på så är det det. bodde jag ensam så skulle jag kolla på den som "godnatt saga" varje kväll, ja så bra är den! men kandke kan skylla på dom där popcornen som blev till filmen. jocke ligger och svär över att det är salt på hans sida, men vem säger att det är hans sida eg, mittlinjen är ju hårfin;P

vill ha ny säng dessutom en stor säng så att man kan ligga och puta med rava så mycket man (läs jag) vill. tänk vad skönt. har kollat lite på en fin på ikea men typiskt mig måste ju kolla överallt och ingenstans innan jag (läs vi) kan bestämma mig. det enda jag egentligen har emot ikeas möbler är laminaten, alltså att det inte är solit trä blir så fult om den får en stöt. men men vi får se. ny säng måste det bli snart iaf!
nu blir det ett nytt försök att sova, natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0