oktober är en helvetesmånad

åååh oktober har varit en riktig helvetesmånad för min del, säg något som har gått rätt?
förlagt kameran, familjetrubbbel,orkeslös, en paj lampa i hallen är bara några saker som har hänt

och idag är naturligtvis inget undantag. trippar ut i mina fina byxor som jag verkligen älskar och skulle kunna sova i och vad gör jag? jo jag trampar med klacken i ett hål och faller platt mer på backen, naturligtvis går  byxorna sönder på båda knäna + att jag skrapar upp ena knät. det blir bara att knalla upp och byta byxor. så där sitter jag som en sur 5åring som tappat allt godis och grinar. nej oktober är verkligen inte min månad.
något som var ännu surare var nog att dom inte hade några nya byxor i min storlek. så nu ska jag nöleta i alla affärer som finns, jag vill ha nya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0