tåg,tåg,tåg,tåg det var ett stort tåg (hur stort)

nu har jag bokat tågbiljett, KALMAR HERE I COME. har ju varit lite upp och ner om jag skall kunna följa med ner eftersom jag skulle vara tvungen att åka hem tidigare än tänkt, pga skola och lektioner som bygger på varandra och att missa den första är ju då inte så lyckat :/ så lösningen blev tåg. två byten dessutom NERVÖS ;p ska väl gå bra. jag är ju som bekant bäst

var egentligen ganska mycket planerat ikväll. franskkurs, förfest och utgång. men kände bara att jag inte orkade. så det blev inget av det. känner att jag aldrig blir av med den här förbannnade förkylningen och att ha gått ut hade inte gjort saken bättre. orkade inte gå på franskan, letade efter böckerna i två timmar, sen kände jag bara NEJ!!!
ursäkter, ursäkter jag vet!
blev tacos och idol på tv och det var precis vad doktorn ordinerade för mig idag. slapp, slö och vila.

imorgon blir det att knalla till konsum på norrstrand(det är tydligen dit alla mina paket kommer att komma i framtiden, attans)ska hämta en våg och vad det nu var mer. märks väl när jag öppnar paketet gissar jag på;p

förresten, är jag den sista i världen som upptäckt leggins?antagligen! och tajmingen är ju klockren det är ju tre grader ute. men men jag skall använda mina nya älsklingar om jag så skall ha termolångkalsonger på under;P
det är ju underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0