vad är tvättklockan?

sitter och försöker intala mig att klockan egentligen är en timme mer. så att istället för att tvättiden var klockan 0700 så är den 0800. men det går inte så bra (än så länge) enda pluset är ju att det inte är mörkt iaf
egentligen föstår jag inte varför jag gnäller,när jag bodde hemma gick vi upp 0600 på morgonen, men man blir väl bekväm antar jag. fast det var ju egentligen inte så svårt att komma upp, ny vana? kanske inte.

det är måndag och ny vecka. lika välplanerad som alltid

måndag
tvätta, klipptid,jobba
tisdag
uni,jobba,plugga?
onsdag
LEDIG (kommer antagligen fyllas med allt möjligt onödigt.men ändå) träffa mamma, måste plugga
torsdag
uni,seminarie, åka till kalmar
fredag
kalmar
lördag
kalmar
söndag
kalmar, åka tåg hem till karlstad

nej men nu kallar snart den där attans tvätten på mig, men vad är väl en tvätt på slottet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0