attans hemtenta

sitter med den attans hemtentan och skriver, önskar verkligen att jag vore färdig med den. men icke!
har varit så grymt omotiverad idag och varken haft lust eller ro i kroppen för att sätta mig och få något gjort. men även om jag har försökt så har det bara slutat med att jag suttit och glott på pappret.
trött på mig jag blir.
så här sitter jag nu och funderar över skillnaden mellan kultur- och naturturism när klockan nästan är 2300. humm heja mig.

jocke är ute med pojkarna nu, men inte heller dit orkar jag gå.
försöker istället döda larverna som intagit min nya blomma. vi får väl se om blomman klarar sig mot mina attacker;p

nej nu kallar den attans hemtentan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0