mysdag på resturang

så här sitter jag nu, lat och slö i soffan med myskläder och täcket
magen håller på att krångla så jag tror jag blir galen, är kanske avsaknaden med riktig mat som gör sig påminnd.
jocke står och lagar massa mat till mig nu så jag ska ha när jag kommer hem från universitetet. snällt av min lilla sötnos men gör också att jag känner mig ännu mer lat som sitter här.

ska också läsa massor med sidor tills imorgon, så läser lite då och då när jag orkar

annars har det faktiskt varit en ganska bra dag, iaf början. var och åt på fontana sen med vår tur började det spöregna så vi tog en liten runda med bilen för att kolla lite på hus/lägenheter mys mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0