karlstad by söndagmorgon

karlstad by söndagmorgon..
ingen vacker syn vill jag lova. spyor, fyllemat och skit, dessutom de kråkor som äter av denna skit.
vidrigt är vad jag tycker att det är. mycket vidrigt.

idag bar det av till skogen och till mamma och pappa.
jocke jobbade ändå idag så jag passade på.
tänkte bara att jag skulle ta en sväng lite på stan men tydligen öppnar allt 1200 på söndagar och så länge orkar inte jag vänta,tyvärr. så det får bli imorgon istället, men men sånt är livet
 
väl i skogen tog vi upp potatis, lök och morötter i blåsten.
kollade lite på kort och pratade strunt
blev även en sväng till mormor och hälsade på henne.
piggade upp henne en sväng

min snuva har kommit tillbaka med, vart kom den ifrån?
var ju nästan borta en sväng, attans

imorgon är det skola, ny delkurs som startar. lite konstigt vill veta hur det gick på förra kursen.
men men kommer väl snart antar jag.
ska göra iordning för imorgon, llite iaf orkar inte springa allt för mycket imorgon.
orkar inte, för lite lat är jag allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0