morgonstund med guld i mun

just snyggt, den här dagen höll på att starta med kaos och katastrof. skulle vara lite hurtig och gå upp vid 0800 idag för att plugga lite bussen skulle gå 0937 eftersom vi skulle börja 1015
vaknar av klockan och stänger av den. sen vaknar jag igen av att jag litter med telefonen i handen och klockan är 0845, gaaah!!! lite lätt panik. eg. hinner jag ju iväg till bussen i tid men det var ju inte vad jag hade planerat på morgonen

läser för övrigt världens tråkigaste bok, vad gör jag? 175 sidor ska jag läsa. tråk-bok!!!
fick inviga mina nya sövlar idag med. vandrade iväg till jobbet för att möta jocke med ett paraply. det regnar ju ganska mycket ute idag(igen) fick en liten tjuvstart på födelsedagen dessutom.. hihi.. en liten platt/locktång och en tjock buddagubbe =D
hihi tack älskling, älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0