plugg

nu är jag laddad till tänderna för att börja plugga/skriva min första hemtenta. eller ja, snarare har jag inte kommit på några fler undanflykter. har plockat, dammsugit och diskat.
skulle möjligtvis bara att äta men bar satt i mig mer än halva lådan med skumbananer som vi köpte igår så än så länge har inte hungern gjort sig påmind
har dessutom ett mål, fast det kanske mer kallas för muta. klarar jag denna tentan ska jag köpa mig ett par höst/vinterstövlar (schh men säg inget till jocke ;p vår hall har nämligen svämmat över med stövlar och skor så man har fått sparka sig fram den senaste veckan)

idag hade vi första redovisningen, gick väl bra med tanke på att vi inte hade förberett oss för 5 öre men jämfört med resten så var vi nog ganska duktiga!;) självförtroende på topp!
nu blir det plugg plugg tänker inte få underkänt på första tentan, PUNKT!!

blir en liiiiiten bild från erotiksittningen,sista dagen på nollningen. happy happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0