en tidig dag

hallå där vad är detta??
är ju helt förstörd, är det såhär det ska vara på universitetet? humm.. tror snarare att det är patricias och idas "svininfluensa" som spökar. ajaj!! ;( 
efter många om och men och många telefonköer kom jag äntligen fram till gripen idag, rätt gripen dessutom, tydligen fanns det olika. tack gode gud!!

idag var det flotterace på klarälven.
 var svinkallt för alla som undrar!!!
blev lite mat på kebebhouse efteråt och sen hem till erica. men längre kom jag inte idag, var ju planerad utgång på nöjes ikväll men orken inföll sig inte så det fick bli en tidig hemgång för mig.snutten kom och hämtade mig.
så nu sitter jag här i soffan och tittar på sytycd med min prickiga filt.
hoppas ni röjer järnet för mig också tjejer! så fortsätter vi i rask takt resten av veckan.

nu är det nog sängen som kallar, mycket att göra imorgon. mamma och pappa kommer, skola dessutom måste jag läsa tokmycket, vart tar dagarna vägen egentligen?

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0