vad..

..gör man egentligen en vardagskväll som denna, då man varken jobbar eller pluggar?
det är frågan och det är det som jocke och jag har funderat på
vi löste problemet på detta sätt
-mys/datastund i soffan
-sova en liten sväng (iallafall jag)
-filmtime, blev bedtime storys
-kvällsmat med varma smörgåsar
-idol, (som distraherades oss såpass mycket att vi nästan glömde smörgåsarna i ugnen)
-dansa till trasdockorna i köket

är det så andra fördriver en vardagshelg tro?

idag lämnades även den attans tentan in. kändes faktiskt ganska bra tills att jag lämnade in den, nu är det mer tänk om som härjar i tankarna. antagligen eftersom jag inte kan göra något åt det.
men men om tre veckor så får vi svaret, inget att göra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0