veckans planer

sitter och går igfenom vad som händer denna veckan och kom fram till att det var endel! ajaj men men snart ny vecka;p

tisdag(idag)

hämta böcker på akademibokhandeln, om dom nu behagat att komma
jobba

onsdag

universitetet på diskution
mariebergsskogen på rescerts (stavas det så tro)
jobba

torsdag

franskan börjar
tvätta om det finns tvättid
nollning
dessutom plugga så det glöder

fredag

universitetet på diskution
jobba

lördag

erotiksittning

plugg,plugg,plugg

söndag

flyr vi nog stan för att åka till stugan

det enda som inte är med på planeringen är att jag antagligen blivit förkyld. så här sitter jag jättehungrig och tittar på maten som jag inte orkar äta.
ska försöka trycka i mig lite mer mat nu innan det är dags att gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0