apförkyld

vad är det här egentligen? är verkligen apförkyld. näsan rinner, tung i huvudet och ont i halsen. nej min kropp var nog verkligen inställd på att åka till kalmar ändå, är ju alltid sjuk när jag är där ungefär. har dessutom absolut inte tid att bli sjuk nu, nästa vecka är planerad inpå timmar nästan och är jag sjuk så kan jag inte gå till pappa (jälva skit). hade så mycket som jag tänkt att göra när jocke var borta med plocka, plugga. ja allt, men nej. att jag dessutom kommit igång med att gå ut och gå nu är ju bara skrattretande eftersom jag nu är så däckad att jag inte orkar, så det blir väl bara att börja om igen sen.
är väldigt sugen på att stanna i sängen idag och bara sova, skulle nog dessutom behöva det för att bli frisk så fort som möjligt, men måste iväg och jobba sen, väldigt opepp. får väl ta till nödlösningen och stoppa upp två tamponger i näsan så att det slutar rinna i näsan ;p

jaja åter till verkligheten, hur botar man den här förkylningen från helvetet snabbast möjligt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0