bubbla

jaha ja här går jag runt i min egna lilla värld och förkylningsyrar, tänkte att ni skulle få följa med lite i min lilla bubbla, trevligt eller hur?
....får febertoppar varje gång som jag går in i köket och ser diskberget, vart komm all disk ifrån egentligen? förutom det funderar jag över om man kan dammsuga spisen. vad gör att denna skit ovanpå spisen ska den inte någon gång varit i stekpannan och sedan på tallriken..... och det där med couscous är ju rent ut sagt livsfarligt att öppna en sådan förpackning couscous i hela köket. känske är därför som jag måste dammsuga spisen, humm.... ....förövrigt undrar jag över det där med snor? vart kommer det ifrån så mycket som jag snytit mig det senaste dygnet så måste det seriöst vara hjärnsubstans som jag snyter ut did det här laget, vart skulle det annars komma från?....vart är mina slemlösande tabletter?ytterligare en bra fråga, var ju bara två månader sen som jag använde dom sist så så långt bort kan dom ju faktiskt inte vara tycker jag!

nej nu ska jag ta och trottsa mina febertoppar och dammsuga spisen, det här duger ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0