ett sjukt litet liv

"men ni skulle bara veta hur det är när en riktig karl är förkyld"

det här med att vara förkyld är inte riktigt min grej faktiskt. vet inte hur många gånger jag vaknat av att inte få luft, näsan rinner eller hostattack. varje gång jag vänt på mig så har jag dessutom lagt mig på en dyblöt kudde eftersoom jag var tvungen att tvätta håret igår, mmm mysigt!
men hade det bara hållt sig till detta hade jag nog inte klagat så mycket MEN (det kommer alltid ett men) ambulanserr och polisbilar har kört som galningar och någon har roat sig med att krocka bilar/kracha soptunnor på innergården.ljuv musik för mina svullna öron.

på det hela taget så kanske jag mår lite bättre idag än igår, måste däremot leta upp lite slemlösande tabletter annars hostar jag nog sönder halsen på riktigt snart. sitter även och njuter av att det blåser ute så att jag inte kan få dåligt samvete över att jag inte är ute och går!

nej, nu blir det att ta tag i mitt sjuka lilla liv, det duger ju inte att sitta här och muttra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0