frisk luft är bra för mig?

oh herre jisses så trött man kan vara, misstänker starkt att sängen kallar alldeles strax.
tror även att jag är frisk-luft-förgiftad. så mycket frisk luft som jag fått idag kan helt enkelt inte vara nyttigt!!
började dagen med en liten söndagspromenix med pattis runt sundstatjärn, en lite lagom start för mig som inte rör överdrivet mycket på mig;)
när vi kom tillbaka blev det lite ofrivilligt att titta på arn(som för övrigt verkar vara helt värdelöst) och en söndags lunch då jocke så snällt gjorde köttbullar till oss.
vad som hände efter detta är ju helt snedvridet då jocke och jag får för oss att gå ut igen. det hela slutade med en långtur på 1½timme ungefär, då vi fick för oss att följa älven bort mor scandicklarölven och iväg.
skapligt trött nu vill jag påstå!

efter att mammi kört pappa tillbaka till sjukhuset kom hon och åt våfflor hos oss, vet inte hur länge jag tjatat om våfflor nu och gott var det med vill jag lova, hihi!men gud så det luktade och ett himmla spring blev det mellan våffeljärnet och tallriken, men men inget att göra åt.
alltid trevligt att träffa mammi med! :D

imorgon är det uni som gäller. 1315-1500 värdelös tid måste jag säga, finns annat som jag faktiskt hellre skulle vilja göra men endel kanske jag hinner med tillslut ändå förhoppningsvis. man kan ju iallafall hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0