ge mig ordning&reda


jag är så jättesugen så det finns inte. det finns några få affärer som får mig att lysa lite extra i ögonen. en av dom är ordning&reda. den är som en godisaffär. alla färger, alla saker och olika texturer på pärmar och mappar. jag verkligen älskar det och kan gå runt i timmar och bara kolla och känna. dessutom är det ju helt omöjligt att gå ut ur affären utan att köpa något. (alltså en affär i min smak)  

se bara på de färgkordinerade hyllorna där allt är i storleksordning. är det inte kärlek så säg. kan inte någon ge mig en egen liten ordning&reda affär?!

dock har jag ju ganska stor tur att det finns just en sådan affär i kalmar och den finns alltid på min lista över besök när vi är där nere. dessvärre har jag bara varit där en gång eftersom det tog mig ett tag att inse att den fanns. men även för att den lyckas att vara stängd när vi varit nere, eller snarare när jag varit med ner.
därför hade jag laddat lite för att åka ner den här gången. men icke, jag fick käppar i hjulet den här gången med och får vackert stanna hemma. osis för mig.


en av dom som jag inte heller får träffa är den här sötnosen, en av dom sötaste och goaste ungar som jag träffat och som jag faktisk har saknat en aning, en ganska stor aning faktiskt!ungar växer ju så attans fort! såg ju faktiskt fram emot aatt träffa resten av jockes familj också (ingen nämd ingen glömd) men som sagt,  det får ju bli en annan gång och då kanske vädret tillåter lite mer uteaktivitet med sol och värme. det gäller ju att se något positivt iaf. så fira lugnt utan mig, jag kommer väl kanske med sommaren förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

Hej emma

förhoppningsvis så kommer ju jag och Moa upp under semestern...ska bara ha tag på en bil först :D O att ni är hemma också förståss...Kramar

2010-04-14 @ 07:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0