hur många gånger kan man slå

jag trodde väl egentligen inte att det skulle bli lättare eller enklare med tiden, men kanske iaf att det skulle finnas något som underlättade lite och att det genom det skulle börja rulla på som vanligt igen. eller iaf så vanligt som det kan bli.

det finns många faktorer som alltid motarbetat vissa gånger lite mer än andra, men det är ändå saker som man alltid har med i beräkningarna att så kommer det att vara.
vad jag däremot inte förväntade mig var att få benen undanslagna av det som tidigare varit en
trygg komunal punkt.

frågan är vad som händer om det blir som endel säger. tyvärr tror jag nog att jag vet svaret och det är nog inget trevligt  svar..

varför slå på någon som redan har blivit slagen så många gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0