påsk!!

ja ni mina kära vänner, så har en ny dag börjat och det är ingen mindre dag än påskdagen. tiden går fort när man har mycket att göra!

gårdagen tillbringades i skogen med mamma och pappa, alldeles för mycket snö, rådjursskit och översvämmade vägar. japp ni läste rätt! vägen hem svämmar över ungefät två gånger om året. på våren när snön smälter och på hösten om det regnar och har sig mycket. men modiga som vi var åkte vi över ändå ;p
skönt att vara hemma och lyssna på hur tyst det är, för tyst är det vill jag lova!! lilla söta ellen kom som påskkärring med, så söt unge så det finns inte!


men idag är det påskdagen och dagen tänkte jag skulle egnas till att städa, japp på denna vilodag ska jag städa. är trött på att dammråttorna skrattar åt mig i hörnen- nu ska ni döden dö! och en liten promenix i det fina vädret kanske, röra på dököttet lite och få ordning på mina små knän, tror inte på att vila hjälper till att läka överansträngning här kommer jag!!

nej men glad påsk på er då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0