karllös

jaha ja, jag ha då gått och blivit karllös för ett tag. igår gav han sig av till sydligare(?)bredgrader för en knapp vecka.
min inte låter jag mig nerslås av detta, tvärt om tror jag aldrig att jag gjort så mycket på så lite tid.
gårdagen(torsdag)
sa hejdå till jocke och knallade iväg till rud, för att köpa blommor och låna bilen av mamma. så ut och åka med min lilla skruttbil blev det. tog mig även en liten tur till ikea mm. tillbaka med bilen till rud, knallade hem igen och sov en liten sväng. vid fyra  bar det iväg till pappa. satt där och tjaffsade i en evighet vid 7 gick jag bort till franskan och när den äntligen var slut blev det att springa till BK för att köpa mat, svinhungrig som jag var.
dagen idag(fredag)
tog mig en lite längre sovmorgon än jag hade tänkt men äsch då. bar iväg till clas ohlsson och ikea för att köpa blommlådor, planterade blommor och träffade mamma en snabbis.

nu sitter jag bara här och funderar på vad man gör själv en fredagkväll. TV´n verkar ju inte vara så mycket att lita på så jag får väl underhålla mig bäst jag kan, diska en gång till kanske?humm jag undrar jag

Kommentarer
Postat av: johanna

ja har ju suttit själv här i kväll så du kunne ju ha komit hit!!

2010-04-16 @ 21:35:39
Postat av: emma

attans också!! men är apförkyld så nåt större sällskap hade jag nog inte varit ändå :S

träffas snart nu tycker jag! <3

2010-04-17 @ 14:31:59
URL: http://gosane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0