byxor

varning för väldigtlångt, helt ointressant inlägg om byxor

det här med byxor alltså, det är inte det lättaste har jag kommit fram till.
har nu ett tag varit sugen på ett par jeggins ((?) jeans+leggins, ja ni fattar, oh modefrälsta läsare))
i vilket fall, skitsnygga är dom, lite slitna med med hål frampå benen. är nog den enda människa som inte äger just ett par jeggins. MEN bara för att jag inte äger några byxor av denna sort betyder det ju inte att jag måste äga ett par sådana byxor nu.är däremot sugen på ett par chinos(låter som ett par skor, men låt gå för den här gången)av dessa önskas ett par beiga (eftersom karlstad just är så beigt, som jag fick lära mig under en lång,lång tågresa till göteborg) stavas förresten beigt så, ääh kaffelatte färg kan vi väl kalla det för istället.
nu är ju bara frågan, vill jag verkligen ha ett par sådana byxor eller klarar jag mig utan dom egentligen?svår fråga,svår fråga måste jag faktiskt säga. så med eller utan byxor i sommar alltså, men sommar blir det väl iaf!

Kommentarer
Postat av: johanna

jeans leggings är jätte sköna men blir nog varmt till sammaren. Men de är riktigt sköna när man töjt ut dem =) kram kram

2010-04-08 @ 23:20:50
Postat av: emma

humm får fundera på det, fika snart igen tycker jag!

2010-04-10 @ 23:43:30
URL: http://gosane.blogg.se/
Postat av: Vaellet

Du menar inte, lång-byxor?

2010-04-11 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0