upp och ner dagen

har haft en såndär riktigt värdelös natt. det känns inte som om jag har sovit någonting. var uppe och släckte lampor som går på timer som vägrade slockna, låg sedan och snurrade, knuffade på jocke som börjat snarka. snurrade lite till och stöngde sedan av väckarklockan eftersom jag insåg att jag inte skulle klara av att gå upp  0730 eftersom det bara var en dryg timme kvar till dess.
jocke hade tur att han stod så långt bort när han väckte mig idag annars kunde han kanske åkt på en propp ;) kanske inte så illa men var ändå ganska irriterad och yrvaken när han ryckte iväg täcket.

trots denna morgonirritation har jag fått ganska mycket gjort idag som jag kan vara nöjd över.

-lämnat tillbaka böcker på biblioteket
-köpt nya böcker till kursen som påbörjades i tisdags
-varit till resia
-ringt kusin och grattat till bebisen (som snart är 2månader,skäms på mig)

vad som jag ändå hoppas på att hinna med idag är:

-gå till pappa
-låna ytterligar några böcker
-fixa lite mer hemma
-hörnet ikväll??

så trots allt känner jag mig ganska nöjd med dagen, su nu ska jag unna mig lite tvtid uppkrypen i soffan med min mysfilt. sen återgår jag till mitt vanliga kaosliv.
livet kan vara ganska bra ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0