vad händer?

vad är det här, varför är jag vaken?? och kanske en ännu större fråga varför har han i huset brevid startat ett byggprojekt 8 på morgonen??jag dööör!
hade egentligen bestämt att jag inte fick vara sjuk längre än till söndag kväll men det blev inte riktigt som planerat. gårdagen spenderades i soffan med täcke. det här med att vara sjuk är ändå inte riktigt min grej.
framförallt blir jag förbannad över att tiden inte kan utnyttjas till något praktiskt så som, städa, plugga ut och gå utan nej man får vackert ligga där och slötitta på tv, krypa till köket eller toaletten när det behövs. vad som kanske är ännu värre är att man inte orkar göra mat, eller snarare inte orkar äta. varför har inte BK hemkörning på hamburgare?

såg i vilket fall trailern till sex and the city 2, och gissa om jag längtar, hoppas på att dom gör en 3 och 4 och 5 och 6... ja ni fattar!

idag kommer även min snutt hem, tyvärr är kanske lägenheten i sämmre skick än när han lämnade den men det får han faktiskt ta och stå ut med. det blir att fixa när jag frisknat till.

och nu, försöka sova lite till kanske. det är ju aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0