back in k-town

tillbaka på hemmaplan igen.

underbart!!

var i skolan på morgonen, marknadsförning och kommunikation fram till 1600. känns skönt att få börja lite på riktigt och "lära" sig lite grejer. sen bar det av mot centralen för att åka mot mitt älskade karlstad. resan gick smidigt och skönt,. smällde i mig lite hamburgare.

men icke blir det vila när jag är hemma. imorgon ska jag återigen bli räddad från mitt hår utav underbara michaela. kanske jag tom ser lite vettig ut när jag åker tillbaka upp til sthlm så dom tar mig lite på allvar.
på kvällen är det äntligen winnerbäck. däremellen ska det handlas lite.
lördag blir det mammi och pappi och söndag blir det myspys innan jag återigen återvänder.
hoppas iaf på världens bästa helg!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0