dag 3

vad händer?är trött så jag tror att jag dör;p är inte riktigt van det här med tidiga mornar och stillasittande dagar. den saken är säker. men skolan går ändå bra vi kör fortfarande med våra namnlappar, mest för säkerhets skull. men än så länge verkar ingen riktigt bry sig om det. det är nu man faktiskt märker att de flesta har en "jobb erfarenhet" det är inga nyutgångna studenter vi snackar om utan folk som tagit sig tid att se sig om i världen.och jag gillar det!. just nu kämpar jag för att ta mig upp ut min bäddsoffasäng för att göra lite mat, måste få med mig något till skolan imorgon kan inte springa runt och köpa mackor hur som helst. nej mat blir det. punktum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0