ever

bästa helgen ever

det var faktiskt skönt att komma hem till mitt älskade lilla karlstad men dagarna går alldeles för fort!!

fredag var det ÄNTLIGEN Winnerbäcks konsert på sandgrundsudden, lyckan var gjord! skulle lätt göra om det igen och igen och igen. sjukt bra, och helt underbart att få vara där med min skrutt.

lördag åkte jag runt med mamma och pappa på gud och alla ställen, skönt var det och fick massor med "nyttigt" köpt som jag behöver i sthlm.

söndag blev det mest slappa för oss båda, handlade lite, satte upp lite tavlor och gjorde det bästa för att hålla oss vakna 02.10 gick nämligen min buss till stockholm! så 06.40 äntrade jag stockholm och gjorde en otroligt dum grej som att gå med resvästa upp till söder för att få en liten promenad. dum ide prova inte det!!

nu sitter jag i mitt lilla garage och proppar mig full med godis så att jag ska orka att ta mig iväg och handla en snabbis.
imorgon blir det nog en sväng på stan ska pigga upp mig med lite saker som jag "behöver" eller kanske inte. men jag vill. så det så

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbart var det saknar dig gumman

2010-08-24 @ 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0