min dag i långhet

ojojoj vad tiden går fort, redan tisdag kväll och imorgon är det onsdag och då är det inte länge kvar tills jag åker tillbaka till karlstad igen!

dagen har som vanligt varit underbar, började med en härlig sovmorgon (till klockan åtta) sen studiebesök på ving's huvudkontor. och där blev jag faktiskt lite kär. på ett sånt ställe vill jag med jobba mysigt fräscht och helt underbart, snacka om lyx. sen bar det av till skolan för lunch, dock blev det ganska ensamt för bara sanna och jag hade matlåda med oss :S efter lunch var det ytterligare en branschföreläsare från amadeus som var lika intressant den!!

blev en liten tur på söder efter skolan, fint är det men lite lustigt folk om man får säga så(!) måste hitta en bra second hand affär med lite skoj grejer i bara, får granska min fina bok som jag fick av anni och malin när jag slutade och se om jag hittar något där. imorgon kör vi med ytterligare en sovmorgon sen eget arbete och ny branschföreläsare, I like!

men tills dess mina vänner är det god natt och på återseende från min del. stockholmsluften tar hårt på en stackars värmlänning som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0