mitt lilla lilla garage

japp, då var jag tillbaka i mitt lilla garage då och jag har väl redan hunnit med två nervösa sammanbrott, suck!

det första var på tvättmaskinen, eftersom föregående hyresgäst "glömt" att göra ren den och överkonsumerat tvättmedel så var tvättmedelslucka full med fasttorkat tvättmedel, GAAAH! blev ett lite samtal till lilla hyresvärden som fick komma och kolla på den.
andra utfallet var på kaklet i badrummet som nog aldrig varit rengjort. men nu glänser det så vackert så. känns väldigt skönt att få städa bort föregående hyresgäst bit för bit.

imorgon är det "sovmorgon" till tio ska på studiebesök till ving och på eftermiddagspasset kommer ytterligare en branschföreläsare. skojigt skojigt!!

nu blir det att fixa lite till innan det är dax för sängen och msnande till höger och vänster. imorgon tror jag nog att det blir att belöna mig lite med något skoj, humm undrar vad bara?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0