prisa gud

prisa gud här kommer skatteåterbärningen!!!!

eller ja iallafall internet! äntligen äntligen har min lilla lilla lya fått internet, behöver jag säga att jagf är överlycklig?
detta firar jag nu med att vräka i mig chokladbollar(korrekt svenska) och godis i massvis. för har man varken tv eller internet så kan kvällarna bli hyffsat tråkiga. och för den delen så är inte spindelharpan rolig efter ex antal lagda spel.

vad har då hänt?
jo, i måndags tog jag min lilla resväska och begav mig till stockholm, här går jag nu i skola, närmare bestämt på frans schartau. och efter två dagar så trivs jag fortfarande ganska bra vill jag påstå. dock saknar jag dom där hemma för det är ganska tomt här! men snart kommer jag hem igen till mitt sköna värmland för en lite längre helg. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0