rask takt

jaha ja dagarna här i stockholm trillar raskt förbi vill jag lova. imorgon är det dax att åka tillbaka till lilla karlstad igen!!
men denna vecka har varit grymt kul (precis som förra veckan) har dessutom börjat få lite ordning i papper och grejer. men blir nog en liten attgöra lista över helgen så jag vet vad som ska bli gjort!

gårdagen spenderades hos kusin vitamin med barn. just att han bor här är en stor anledning att det lockade att flytta hit, visst stockholm är stockholm med allt vad det har att erbjuda, men det är ett väldigt stort plus att han finns här. det blir lite som en barnsaga emma och stora kusinen i stora staden! och jag gillert!!
nästa vecka däremot blir det allvar, för då är det barnvaktande som gäller. men tror nog att det kommer gå kanon. jag menar mamma passade ju stora kusinen och han blev ju iaf hyffsat normal. så då kan väl jag inte misslyckas helt, eller?

nu blir det att packa iordning det sista så att det ser lite snyggt ut när jag kommer tillbaka på måndag.
karlstad here i come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0