tillbaka

ja då var jag tillbaka igen på i mitt älskade karlstad. jag och min lilla rosa ryggsäck har landat.

var på studiebesök på amex business travel idag, grymt intressant att se hur stora kontoren egentligen är och vad man kan göra i framtiden. så det är mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu!
att jag dessutom lyckades vara där ungefär 40 min innan vi skulle vara där är ju skräll av mig men vad skall man göra ;)
efter avslutat studiebesök vad det dags att bege sig bort mot stationen för att åka hemåt. blev in på granit en snabbis för att fixa med lite grejer till karlstad och sen sedvanlig donken mat. lite av en tradition så att säga.

har för övrigt hittat en plats där busschafförerna är otrevligare än i karlstad, nämligen spånga! vart hittar dom alla idioter?
den ena förstår inte vad jag säger
en annan tror att jag är norsk
en tredje sitter och skriker vid varje busshållsplats
och en fjärde skäller ut lastbilschafförer
för att inte tala på att man ska ha tur om dom stannar där dom ska!
hjälp säger jag bara!

nu blir det att fixa lite skrutt kommer "snart" hem från jobbet. om tre timmar eller så om jag har tur kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0