internet på bussen is da shit

jaha ja, då sitter jag på bussen mot mitt kära karlstad, bussen är inte framme förrän 2320 och det suuuuger, men vad kan man göra?
fick dock snilleblixten att ta med mig datorn för att plugga lite. har ett arbete som ska in på måndag. men nu upptäckte jag att det finns ju även internet på bussarna idag, yey!!
gissar att det alltid är någon tant som stör sig på mitt knappande, men jag knappar så försiktigt som jag bara kan!

hade för övrigt årtiondets längsta skoldag idag 0830-1630, men vi var lik förbannat kvar till 1700 bara för att få saker gjjorda, svårt att förstå att det bara är en vecka kvar till jullovet och vi håller på att drunkna i skolarbete.

nu blir det att fortsätta med skolarbete, jag håller mig vaken med hjälp av toblerone, plopp och 7up, sockerkick delux!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0