tiden springer

tiden springer ifrån mig, sista dagarna i skolan och jag kör stenhårt!
imorgon är det prov som häller och två inlämningsuppgifter, torsdag är det förberedelser och packning på menyn och fredag seminarium... och sen??? LEDIG!! helt galet och det ska bli så underbart, this is what i need!!

ska dessutom bli skönt att komma hem till "lugna" karlstad, visst det händer mycket där också men nu är jag trött på allt vad bomber och granater heter. poliser överallt och på centralstationen står det minst en i varje hörn. tröttnat so over it!
dock måste jag göra en sista sväng på stan, så om mister terrorist skulle kunna behaga att spränga sig iaf när jag åkt hem skulle det vara väldigt snällt. helst han du väl sätta dig i en jolle och åka ut i mälaren när du spränger dig, men det är bara ett förslag, tack på förhand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0