verkligen inte

min dag idag!

visst det var skönt att vara tillbaka i skolan idag, men tanken på att det är prov imorgon är ju inte så upphetsande faktiskt. så har suttit nu på kvällskvisten och läst igenom testprovet som dom gjorde förra veckan när jag var sjuk. känns ju som om ett sånt skulle vara bra att lägga upp på fronter kanske så att jag hade kunnat komma åt det lite tidigare än kvällen innan?
men men det är inte mycket jag kan göra åt den saken nu. är iaf grymt tacksam för min lilla ängel sanna som plockat allt vad papper heter och fixat och donat så att jag har allt som jag någonsin kan ha behövt i pappersväg.

något som kanske inte direkt hjälper till är att det är väldigt tomt i mitt lilla garage. har ju vant mig vid att det är folk runt omkring mig nu när jag varit hemma dessutom var ju jocke med upp, så nu är det lite tomt runtomkring mig vill jag lova. lite sällskapssjuk kanske!

nu blir det att göra i ordning matlådan för imorgon och hitta miniräknaren för provet, chansen är lite bättre att lyckas med än utan den iaf.

tänk på mig imorgon, jag vill verkligen klara det dumma provet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0