gårdag?morgondag?

godmorgon världen. eller nja jag har ju faktiskt varit vaken ett tag. sen sex för att var ganska exakt. efter mina tre timmars sömn så drog jaag mig upp ur sängen för att åka på seminarie på uni 0810. värt!!
så nu sitter jag här men att säga att jag är pigg är väll dock en överdrift. hör hur jocke ligger och snarkar men har bestämt mig för att inte gå och lägga mig igen. då kommer hela dagen att vara förstörd sen. ska nog göra lite frukost och väcka jocke, för nu kan han ju faktiskt gå upp;p

gårdagen spenderades på ikea, skräll. sen blev det taco,vin,kladdkaka kväll då jocke drog på bögmys. lite överraskande blev det även spindelmannen på ett hörn, men vem klagar? så de få timmar jag fick sova var det faktiskt värt måste jag säga


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, är ju helt knallröd i ansiktet! =) haha.

2010-02-08 @ 11:06:44
URL: http://patriciamaekinen.blogg.se/
Postat av: emma

haha så söta så ;)

2010-02-12 @ 19:05:24
URL: http://gosane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0