ny dag?

skulle inget hellre nu än att lägga mig med tusen kuddar och filtar för att kolla på film är så trött att jag skulle kunna somna stående. men tji fick jag. ska sitta och läsa nåt litet ointressant häfte på x antal sidor. heja mig.

för övrigt så ringde nellie och väckte mig imorse (ber om ursäkt för min ganska sura ton) inställt seminarie stog på schemat. inte mig emot, får jag sova lite längre. resten av dagen är bara ett litet luddigt minne typ, gick lite på stan fixade donade, mamma kom hit en sväng, prackade på henne ett gäng tulpaner, några kort och en räkning. (oops!!) dammsugit och nu har jag inga riktigt bra anledningar till varför jag inte skulle läsa så läsa it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0