nog pratat bakon ryggen, bring it!

okj, jag tänker bara lägga energi på detta en gång för jag har så mycket annat och bättre saker som jag faktiskt kan lägga min energi på. så här kommer det:

Kan ni försöka och ge BLANKA FAN i min familj, sluta telefontrackasera min mamma hon behöver inte det just nu, ni hjälper inte ett jävla dugg.Och nästa jävla person som skall komma med ett "läkarutlåtande" utan läkarexamen om vad orsaken till detta kan vara, må det vara bilar, hus vad som. kommer jag att själv trycka ner den kommentaren så långt ner i halsen på dom att dom kommer att skita ut det. Och Nej, detta är inget hot, det är rent jävla fakta!

Så det var det hela som jag kände att jag behövde få ur mig, inget konstigt, bara en ren känsla av vanmakt över korkade människor som helt enkelt inte riktigt fattar det.

så vet ni vad,
bring it!


Kommentarer
Postat av: dess

ge ärthjärnorna en smack från mig med!!! men en stor kram till din mamma, och dig <3

2010-02-16 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0