underbara underbara

går som i ett lyckorus, jag är så nöjd, så glad. har haft en sån där riktigt riktigt bra dag (trotts brandsläckaren som fortfarande piper)
va med jocke in till stan och handlade lite. sen blev det hem för att baka lite, muffins och "äppelpaj". fick nämligen flickbesök med stort F utav tre tjejor (ett ord som antagligen bara mamma använder men ändå). blev massa babbel och fniss. precis vad jag behövde idag!
fick mig t.o.m en lift in till stan. där började ett förtvivlat letande efter bussat till sjukhuset, men inte en enda buss inom synhåll fanns det. detta resulterade i en rask promenad till sjukhuset för att hälsa på pappa. var lite fundersam på hur det skulle gå, varken pappa eller jag brukar vara så "pratsamma" med varandra. men det var väldigt skönt, lugnt att bara vara vi två för en gångs skull.för oss båda.
nu återstår en ganska kort kväll, den där promenaden tog på krafterna. uni imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0