dubbla budskap

min kropp skriker sova men min hjärna skriker nej!! har en oro i kroppen som inte vill försvinna.  misstänker att det kanske är den vansiga redovisningen på elit som spökar.
skulle kunna dra världdens förslag men det är inte "universitetsförslag" utan vettiga förslag från folk som faktiskt sett världen. men icke. misstänker att det leder rakt ner i underkänthålet!!
hur får man en människa som aldrig arbetat fysiskt att inse det verkliga livet???
det är då man funderar på vad man gör på universitetet, varför tänker inte jag som en universitets människa?


Kommentarer
Postat av: Isabella

Men tack så otroligt mycket :D Vad glad jag blir!! Inte visste jag att du hade en blogg förresten ^^ Här måste jag kika in oftare :) Kram till dig!

2010-01-18 @ 15:32:46
URL: http://isav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0