en gårdag

atjo prosit fick nyss världens nysattack
(intresseklubben antecknar, jag vet. men ändå)

gårdagen var väl livfull om vi nu kan kalla den så.
jagade parkeringsplats på bergvik till ingen nytta, gav upp och åkte tillbaka till stan åt mat och hann absolut inte med någonting som jag skulle på stan då allt stängde.
ska blinka lite i ögat och hoppas på att jocke följer med en svång innan vi åker.

tag mig an tvätten från helvetet, trodde tvättkorgen skulle spricka. vart kommer all tvätt ifrån?hittade kläder som jag inte vet när jag använde sist.så just nu bor vi i tvättlandet då det hänger tvätt överallt, gaaah!!

lyckades även ÄNTLIGEN att beställa en almanacka till mig själv för en gångs skull så om 10-14dagar trillar det in en almanacka till mig ;)
hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0