hemmafixardagen

idag var stora tvättstrykar dagen, gick nog loss på ca sju maskiner idag. mamma mia vad jag strök. men skam den som ger sig och nu är det klart bara lakarnen som behöver dras men då ska man ju vara två annars kan det bli lite jobbigt ;)
har även räddat gardinstången i sovrummet slitit ut gammla pluggar och expanderskruvar så jag trodde väggen skulle följa med en sväng men nu är det fina nya pluggar och skruvar i väggen och gardinstången sitter som en smäck (jag är bra) !!

belönade mig själv med en liten liten tur på rean på monki blev en t-shirt och två kjolar saknade våren och vårvädret så, så fort som vädret blir runt nollan och det inte snöar då kommer kjolarna att åka på igen, I miss dom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0