i en garderob vill jag bo

när jag blir trött på
att shoppa, sätter
jag mig ner och prövar skor

lider just nu av posttraumatisk tentainlämning.
symptom: astrött och ett ovanligt stort behov av att kolla på kläder aka shoppa och det kan man ju tycka skulle vara utmärkt just nu i rea-tider, men icke.
då min lön i december var ungefär lika stor som en svulten gris finns det inte så mycket pengar att viffta med bland klädstallningarna OCH eftersom jag dessutom är jättesugen på att köpa massor av saker till det nya sovrummet OCH att jag nu börjar en ny kurs och iaf kommer att behöva köpa två böcker till den så är mitt shoppingkonto ungefär lika med -10 och då tänker jag inte ens skriva in alla miljoner decimaler.
lösningen på detta skulle jag säga vara att låsa in sig i en garderob och sitta där tills typ juni eller nåt, lagomt tills pengarna har samlat ihop sig lite och jag kan göra av med dom igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0