igår var dagen P..

...alltså dagen för PULKA. tyvärr så var det lössnö upp till knäna så att pulsa runt i det var kanske mindre trevligt ock väldigt JOBBIGT. åkte därför lite på vägen ca 1 meter i minuten kanske det gick. men jag satt vackert där och åkte min pulka!!

idag är vi tillbaka i karlstad igen, har mailat ivär mina (pinsamt löjliga) intervjufrågor och hoppas på att hon kan sänka sig till att svara på dom.
nu blir det mat och sen iväg på ett mystiskt litet sängäventyr(för 10053533 gången). humm kan det vara så att den är den rätta, säger inget mer om det nu förutom att jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle hitta en vettig säng där. ni kanske märker att jag är lite skeptisk, bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0