sovmorgon.nu

ååååh herre gud, när sov jag så här länge sist??? mamma mia. men jag måste faktiskt säga att det var skönt och vi kan ju bara för tillfället låtsas att jag förtjänar det. hade kolpckan på 9 idag och halvt medvetslös stängde jag av den, märkte inte ens när jocke gick upp och orkade inte bry mig om alla miljoner sms som verkade rulla in. men nu får det ta och bli lite fräs. ska få ner alla kläder som händer i hela lägenheten, igen. hitta bläckpatronerna som jag lyckats gömma så jag kan läsa inför nästa seminarie till veckan och städa. får nog glömma promenaden till mamma idag faktiskt. tänk om det skulle komma en snöstorm som jag fastnar i och en isbjörn äter upp mig!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0