vilken tidsuppfattning?

jag är faktiskt en person som gillar att ha ordning omkring mig, gag vill kunna planera iaf en vecka i förväg vad som kommer att hända hur jag skall vara på uni, hur jag jobbar, hur jocke jobbar osv. även om jag väldigt ofta kan ha ett kaos omkring mig så är tider väldigt viktiga för mig. därför tycker jag att det är väldigt konstigt att det går pch blir tvärs om när jag började på universitetet.
idag är ett jättebra exempel. kursintroduktion! väldigt spännande(inte) med det som gjorde att jag satte i halsen var väl när dom helt coollugna kläcker "ni ska ha 9 examinations seminarium, där ni alltså blir betygsatta på er insats det görsta har ni imorgon", IMORGON! yes precis vad jag behöver. tur att man inta har planer för sina dagar. men här kommer det som kanske stör mig mest istället för 0815-1200 som det stått på shemat i tid och evigheter så är det seminarium från 10.00-17.00 då har jag ändå "tur" och har 1400-1500.  att sedan få ursäkten"ja jo vi vet att det blev ändrat lite sent" hjälper inte riktigt heller faktiskt. hur svårt kan det vara? det är ju ändå X-antal timmar som skiljer mellan 0815 och 1700.
så nu skall jag vackert sätta mig och läsa om turism i Indien, iran och saudi arabien. ÄNTLIGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0