ytterligare en dag

jag kommer troligtvis att ha en grym träningsvärk imorgon, det blev lite wii-spelande på eftermiddagen :D
jag är bäst på pingis
resten av dagen har fördrivits med film, storhandel och ikea. fanns så mycket som jag var sugen på att köpa men det slutade med ett par glödlampor, två tidningsmappar och två kuddar. men på önskelistan stog även mängder av garderobsinredning och tavla för att ha över sängen. dessvärre räckte inte pengarna till en gigantotavla av brooklyn bridge och allt vad garderobsinredning heter var slut. detta betyder alltså att det måste bli en tur till, till ikea. stackars jocke. jag som annars var ganska pepp på att bygga ikeabyggsattser idag..

Kommentarer
Postat av: I s a v

Tack Emma!:D Det var världens sko-rea överallt . Jag blev helt sjuk! Men på din sko köpte jag dom :D

2010-02-01 @ 22:06:39
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars jocke, haha :D

2010-02-02 @ 14:20:16
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0